H Συνεργασία μας

 

“Δεν αξίζετε τίποτα λιγότερο από το να λειτουργείτε στα πρότυπα μίας σύγχρονης και οργανωμένης λιανεμπορικής επιχείρησης.Οι βασικοί άξονες στους οποίους θα συνεργαστούμε κινούνται μόνο σε αυτή την κατεύθυνση.”

Σχετικά με εμάς

Νιώθουμε ευλογημένοι γιατί μέσα από τις αντιξοότητες βγήκαμε πιο δυνατοί. Επιβεβαιώθηκε για ακόμα μία φορά ότι <<όλα γίνονται για καλό>>.
Νιώθουμε δικαιωμένοι γιατί οι ανησυχίες μας με έβγαλαν πολλές φορές από την επαγγελματική μας θαλπωρή και μας οδήγησαν σε άλλα μονοπάτια-με περισσότερο ρίσκο αλλά ταυτόχρονα γεμάτα εμπειρίες δημιουργία και γνώση.
Νιώθουμε τυχεροί γιατί εργαστήκαμε σε θέσεις υψηλής ευθύνης μεγάλων εταιρειών από πολύ μικρή ηλικία. Γνώρίσαμε διαφορετικές επαγγελματικές κουλτούρες, αποκτήσαμε την υποδομή να δουλεύουμε με σύστημα-χρονοδιαγράμματα-στόχους. Ταυτόχρονα όμως απομυθοποιήσαμε τον ισχυρό παίχτη. Ξέρουμε τα τρωτά σημεία και τις αδυναμίες του.
Γνωρίζουμε από πρώτο χέρι ότι τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο έχουμε συγκεκριμένη φιλοσοφία την οποία υπηρετούμε συστηματικά. Εάν επαγρυπνούμε γιατί τα δεδομένα στην αγορά αλλάζουν συνέχεια.Εάν έχουμε συμφωνήσει ποιος είναι ο σκοπός μας και εργαζόμαστε καθημερινά για αυτόν.

Θέση στην αγορά-εταιρική ταυτότητα

Δεν είναι λίγες οι φορές που ικανοί και φιλόδοξοι επιχειρηματίες ασχολούνται με τα επείγοντα και όχι τα σημαντικά. Είναι η πολυπλοκότητα και το πλήθος των δραστηριοτήτων που δυστυχώς ωθεί τους περισσότερους να κινούνται σε αυτά τα πλαίσια. Αποτέλεσμα είναι να μην διαμορφώνεται και κυρίως να μην ακολουθείται ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ. Αυτή που θα δέσει την επιχείρηση σας με τους πελάτες σας.
Αυτό είναι ένα κομβικό σημείο που πρέπει οπωσδήποτε να ξεπερασθεί για να φθάσουμε στην υγιή ανάπτυξη.
Μία κλασσική μέθοδος Swot analysis θα σας βοηθήσει να δείτε ΑΦΟΒΑ την επιχείρησή σας στον καθρέπτη. Να καταγράψουμε την θέση σας στην αγορά,να εκμεταλλευτούμε τα δυνατά σημεία ,να καλύψουμε τις αδυναμίες ,να δούμε τις ευκαιρίες που έχουμε μπροστά μας. Να διαμορφώσουμε την ΔΙΚΗ σας διαφοροποιημένη ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ. .Θα βάλουμε στόχους και χρονοδιαγράμματα,θα δημιουργήσουμε projects και θα εργαστούμε μαζί για την επιτυχή ολοκλήρωσή τους.

Remodeling-κατασκευή

Όταν έρχεται η ώρα της ανακαίνισης ή ακόμα όταν ανοίγουμε ένα νέο κατάστημα πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι:
– ο σχεδιασμός θα είναι άρτιος ,προσανατολισμένος στην άψογη λειτουργικότητα των χώρων και των τμημάτων.
-θα συνεργαστούμε με επαγγελματίες έχοντας το καλύτερο αποτέλεσμα με το μικρότερο δυνατό κόστος.

Λειτουργία καταστήματος

Η εύρυθμη λειτουργία ενός καταστήματος εξαρτάται από 2 παράγοντες. Την ύπαρξη συγκεκριμένου πλάνου και την τήρηση των διαδικασιών. Πλάνο και διαδικασίες σχεδιασμένα με βάση τις ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ και βέβαια τους ΣΤΟΧΟΥΣ της. Οι πιο σημαντικοί δείκτες που διαμορφώνουν την κερδοφορία μας εξαρτώνται σε μεγάλο ποσοστό από την επένδυση χρόνου στην εκπαίδευση και τον σχεδιασμό.

Διαχείριση οικονομικών δεικτών

Ο τρόπος που δρα το κάθε μέλος μιας λιανεμπορικής επιχείρησης επηρεάζει ΠΑΝΤΑ έναν από τους 4 βασικούς δείκτες. Τζίρο,απογραφή,κόστος,και εντέλει κερδοφορία. Είναι εντυπωσιακό όταν διαπιστώνει κανείς στην πράξη πόσο καθοριστικό είναι ακόμα και κάτι που είναι φαινομενικά ασήμαντο. Ταυτόχρονα είναι ενθαρρυντικό ότι υπάρχουν ΠΑΝΤΑ τεράστια περιθώρια να βελτιώσεις τους παράγοντες που διαμορφώνουν την κερδοφορία μας.

Στρατηγική Marketing-εμπορικό προφίλ

Ο σχεδιασμός και η εφαρμογή του τρόπου με τον οποίο θα δείξουμε τι προσφέρουμε .Για ποιον λόγο πρέπει να μας επιλέξουν έναντι του ανταγωνισμού. Ποια είναι τα δυνατά μας σημεία .Ο μηχανισμός που θα ενισχύσει την εικόνα μας και την ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΜΑΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ.
Πρακτικές πάντα εστιασμένες στο αποτέλεσμα,με το μικρότερο δυνατό κόστος. Χωρίς να αντιγράφουμε, επιλέγουμε μεθόδους που ταιριάζουν στην τοπική κοινωνία,τις οικονομικές μας δυνατότητες,και αξιοποιούμε στο έπακρο την τεχνολογία και τα social media.

«Κάθε πρόβλημα εμπεριέχει μια τόσο μεγάλη ευκαιρία, ώστε κυριολεκτικά το πρόβλημα εκμηδενίζεται. Οι μεγαλύτερες επιτυχίες σημειώθηκαν από οργανισμούς που αναγνώρισαν ένα πρόβλημα και το μετέτρεψαν σε ευκαιρία.»

Social media

Tο σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που μπορεί να μας δώσουν τα social media(site,instagram,facebook) εξαρτάται από το περιεχόμενο,το οποίο πρέπει να ποικίλει ,και να αντικατοπτρίζει πλήρως την στρατηγική μας.Ο σχεδιασμός της στρατηγικής και η εφαρμογή του με τρόπο απλοϊκό και διαδραστικό,είναι το μεγάλο στοίχημα,και αφορά μόνο τους ειδικούς.

Λουκάς Π.

Υπεύθυνος στρατηγικής και λειτουργιας

Eίναι παραγωγικό και ταυτόχρονα όμορφο να δουλεύεις με έμπειρους επαγγελματίες.Με τους συνεργάτες μου έχουμε ένα κοινό σκοπό και πασχίζουμε καθημερινά για αυτόν:Να κάνουμε τους πελάτες μας πιο ανταγωνιστικούς.Να δημιουργούμε λόγους για τους οποίους θα επιλεγούν έναντι του ανταγωνισμού

ΝΙΚΟΣ Β. - γραφίστας

“o πραγματικός επαγγελματίας ακούει τα θέλω και σε προχωράει ακόμα πιο κάτω!Δίνει σάρκα και οστά στις σκέψεις, αποτυπώνει τις επιταγές του εμπορικού τμήματος με τον πιο όμορφο και ρεαλιστικό τρόπο.”
w

ΤΖΟΡΤΖΙΝΑ Λ. - social media

“Στην εποχή των social media,το πλεονέκτημα το έχει όποιος ακολουθεί πιστά τους κανόνες που τα διέπουν,εφαρμόζοντας παράλληλα τις αρχές του σύγχρονου μάρκετινγκ.Μέσα από αυτή την διαδικασία,αποκτά κανείς πιστούς πελάτες και όχι απλά followers.”

ALEX B. - web designer

“Η ιστοσελίδα πρέπει να “πουλάει”! Nα αναδεικνύει τους λόγους που πρέπει να αγοράσεις τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες .Να είναι σύγχρονη και ευανάγνωστη ,λιτή και ταυτόχρονα περιεκτική .Η ιστοσελίδα συνεχώς προσαρμόζεται στις ανάγκες της επιχείρησης και τις απαιτήσεις της αγοράς!”

Επικοινωνια

4 + 4 =

Γούναρη 119 -Άνω Γλυφάδα
Τηλ:210-9646928
Κιν:6948535012
info@retailplus.gr