Η νέα οικονομική πραγματικότητα έφερε μικρές η μεγάλες αλλαγές σε όλους τους κλάδους οικονομικής δραστηριότητας. Στον κλάδο μας,στα super markets,είχαμε πολλές εξαγορές-απόρροια κυρίως της αδυναμίας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων να κρατήσουν τους τζίρους τους και να σταθούν στην αγορά. Αδυναμία,η οποία προκύπτει ΚΑΙ από λάθος επιλογές-έλλειψη στρατηγικής και δημιουργίας διαφοροποιημένου εμπορικού προφίλ.
Η κρίση έφερε ευκαιρίες στους <<μεγάλους>>,κυρίως λόγω αδυναμίας των <<μικρομεσαίων>>.Ή κάπως έτσι….
Ας μην γελιόμαστε,εάν παίζεις το παιχνίδι στο γήπεδο του ισχυρού αντιπάλου,τις περισσότερες φορές θα χάσεις!Και δυστυχώς,οι περισσότεροι αυτό κάνουν .Προσπαθούν να αντιγράψουν τα μεγάλα super market,τις πρακτικές τους ,τις τιμές τις προσφορές. Δεν έχουν όμως τις δυνατότητες να τα καταφέρουν γιατί όλο αυτό το marketing προϋποθέτει την ύπαρξη μεγάλου budget αλλά και μιας μεγάλης ομάδας στελεχών .
Το λάθος είναι ότι δεν εκμεταλλεύονται το μεγαλύτερο πλεονέκτημα ,Την ΕΥΕΛΙΞΙΑ και την ΑΜΕΣΟΤΗΤΑ στις αποφάσεις .Το πλεονέκτημα να προσαρμόζει τις πολιτικές του σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών,οι οποίες μεταβάλλονται ακόμα και σε τοπικό επίπεδο.
Ταυτόχρονα ,όταν δεν μπορείς να ελέγξεις καθοριστικούς δείκτες όπως το έλλειμμα της απογραφής και τις φθορές ,γίνεσαι ακόμα πιο ευάλωτος και εγκλωβισμένος.
Από την άλλη μεριά ,ο κλάδος των τροφίμων θα είναι πάντα ο λιγότερο ευάλωτος ακόμα και σε περιόδους μεγάλης κρίσης .Το απέδειξε η πορεία του στην πανδημία του κορωνοϊου .Εάν είσαι νοικοκύρης ,πρόθυμος να συνεργαστείς ,έχεις σκοπό ,φιλοδοξίες και όραμα, είναι σίγουρο ότι θα εδραιωθείς.
Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΣΟΥ